Similar Web

გაინტერესებს, რომელ ვებსაიტს რამდენი ვიზიტორი ჰყავს და რა მარკეტინგული არხებიდან? გაიგე საიტის ვიზიტორები და მათი ანალიტიკა Similar Web – ით უფასოდ.

განსხვავება ფეისბუქისა და გუგლ ანალიტიკსის მონაცემებში

როგორ ხდება კონვერსიების ტრეკინგი და რატომ განსხვავდება მონაცემები ფეისბუქსა და გუგლ ანალიტიკს შორის? რომელი მარკეტინგული არხია ყველაზე ეფექტური?

Google Analytics

გუგლ ანალიტიკსი გუგლის მარკეტინგული პლატფორმის ნაწილია, რომელიც საშუალებას გვაძლევს ვნახოთ ჩვენს საიტზე გადმოსული მომხმარებლების სრული ანალიტიკა.

UTM პარამეტრები

თუ გვაინტერესებს რომელი პოსტი, რეკლამა, იმეილი ან სმს აღმოჩნდა ეფექტური, მოჰყვა სასურველი კონვერსია საიტზე, utm პარამეტრები სწორედ ამის საშუალებას გვაძლევს.