ალიბაბა vs იბეი

2002 წელს იბეიმ ადგილობრივი ვებგვერდი eachnet – ი შეიძინა და ასობით მილიონი ინვესტიციით ჩინეთის ბაზრის ათვისება გადაწყვიტა. ბიზნეს სტრატეგიიდან, რომელმაც ალიბაბას იბეისთან უთანასწორო ბრძოლა მოაგებინა, ბევრი საინტერესო დასკვნის გამოტანა შეიძლება.

როგორ გადაურჩა Alibaba.com 2003 წლის პანდემიის კრიზისს

წლების წინ SARS – ის პანდემია ალიბაბას განვითარებისა და წარმატების სტიმულად იქცა. 2003 წელს ალიბაბას დამფუძნებელმა „Crazy Jack“ – მა ყველაფერი გააკეთა იმისთვის, რომ კომპანიას კრიზისული სიტუაცია შესაძლებლობად ექცია.

იკაროსის მითის ილუზია: რამდენად მაღლა იფრენ?

ეს არის წიგნი მოტივაციაზე, საკუთარი შესაძლებლობების რწმენაზე, ცრუ სტერეოტიპებისა და იმ ბარიერების გარღვევაზე, რომელიც ხელს გვიშლის წარმატებაში.

რატომ იღებენ ამაზონის თანამშრომლები Just do it award-ს?

ახალი იდეები და ინიციატივები, რომლებიც მომხმარებლის გამოცდილების გაუმჯობესებას ემსახურება მიზნად, ამაზონში ნაიკის სლოგანის ნომინაციით აღინიშნება.

ჯეფ ბეზოსის „2 პიცის წესი“

მცირე ჯგუფები, სადაც ადამიანებს შეუძლიათ საკუთარი იდეების დატესტვა და განხორციელება ბიუროკრატიული პროცედურების გარეშე – ეს გახდა ბეიზოსის ცნობილი „2 პიცის წესის“ საფუძველი: