ფეისბუქი რეკლამაზე  ტექსტის 20%-იან შეზღუდვას ხსნის

ფეისბუქი რეკლამაზე  ტექსტის 20%-იან შეზღუდვას ხსნის

ფეისბუქი რეკლამაზე  ტექსტის 20%-იან შეზღუდვას ხსნის

ფეისბუქის ოფიციალურ გვერდზე ეს ცვლილება დადასტურებული არ არის. თუმცა, ინფორმაცია სოციალური მედია ექსპერტებისგან უკვე გავრცელდა.

ტექსტის შეზღუდვა ფეისბუქზე

 

ტექსტის შეზღუდვის 20%-იანი წესი

ფეისბუქი წლების განმავლობაში აცხადებდა, რომ ინსატაგრამსა და ფეისბუქზე მომხმარებელი უპირატესობას ანიჭებდა რეკლამებს არაგადატვირთული ტექსტით.

აქედან გამომდინარე, თავდაპირველად საკმაოდ მკაცრად აკონტროლებდა იმ რეკლამებს, სადაც ტექსტი ფოტოს 20%-ზე მეტი იყო. სპეციალურად ამისთვის შექმნა Text Overlay Tool. მისი საშუალებით ედვერთაიზერს შეეძლო ფოტოს წინასწარ ატვირთვა და განსაზღვრა, ჯდებოდა თუ არა სარეკლამო ფოტო 20%-იან წესში.

ეტაპობრივად შეზღუდვები შემცირდა:

  • 20%-იანი წესის დარღვევის შემთხვევაში  დაბლოკვის ნაცვლად უბრალოდ შეიზღუდა რეკლამის გავრცელება;
  • მოხდა  გამონაკლისების დაშვება წიგნებისა და ალბომების ქავერებზე, პოსტერებზე, ინფოგრაფიკებზე და სხვ.

ეს ცვლილება, როგორც უკვე აღვნიშნეთ, ჯერჯერობით ოფიციალურად ფეისბუქზე დადასტურებული არ არის. თუმცა, ის ფაქტი რომ Text Overly Tool უკვე აქტიური აღარ არის, ამ მოსალოდნელ ცვლილებას ადასტურებს.

ცვლილება მნიშვნელოვანია ედვერთაიზერებისთვის, რადგან ტექსტის 20%-იანი შეზღუდვის დროს აუცილებელი იყო ამ წესის დაცვა. ეს კი ფოტოს დამატებით დამუშავებასა და ძალისხმევას მოითხოვდა. 

ამ ცვლილებებით კი ყველა შეზღუდვები ტექსტზე მოიხსნება. 

წყარო: Social Media Examiner

მსგავსი სტატიები

გამოვიყენოთ თუ არა ჰეშთეგები ფეისბუქზე?

ჰეშთეგები ფეისბუქზე თუ ფეისბუქზე ბიზნეს გვერდის მართვა გიწევთ, შეამჩნევდით, რომ ბოლო რამდენიმე დღეა, პოსტის შექმნისას ფეისბუქი ჰეშთეგის გამოყენებას გვთავაზობს. ჰეშთეგების გამოყენების შესაძლებლობა ფეისბუქზე 2013 წელს გამოჩნდა. მას შემდეგ რაც ეს პოპულარული გახდა ტვიტერზე. ჰეშთეგზე დაკლიკებისას ამ თემასთან დაკავშირებულ ყველა პოსტის ჩამონათვალს ვხედავთ. # სიმბოლოს შემდეგ ჰეშთეგად შეგვიძლია სიტყვებისა და ციფრების გამოყენება, მაგრამ არა – სასვენი […]

რომელ პოსტს ვერ დავბუსტავთ ფეისბუქზე?

რომელ პოსტს ვერ დავბუსტავთ ფეისბუქზე? Boost Unavailable

ფეისბუქი ცდილობს ბიზნესმა მაქსიმალურად ეფექტურად გამოიყენოს რეკლამა მის პლატფორმაზე. ამიტომ დროთა განმავლობაში შეზღუდა იმ პოსტების რეკლამირება, რომელთა ფორმატიც არ აღმოჩნდა ეფექტური.