ფეისბუკზე პოსტის

როდის უნდა გამოვაქვეყნოთ ფეისბუკზე პოსტი

როდის უნდა გამოვაქვეყნოთ ფეისბუკზე პოსტი, აუდიტორიის მაქსიმალური ჩართულობის მისაღებად? 

ფეისბუკზე პოსტი Blog2Social იუწყება, რომ  სამშაბათს, ხუთშაბათსა და  პარასკევს    შუადღის მონაკვეთში: 13:00-დან 16:00 საათამდე,  ხოლო საღამოს: 18:00-დან 22:00 საათამდე, ყველაზე აქტიური დროა ფეისბუკზე პოსტის განსათავსებლად.

თუ შაბათ-კვირას გადაწყვეტთ კონტენტის სოციალურ მედიაში გაზიარებას, გახსოვდეთ, უმჯობესია 14:00 საათამდე   მოასწროთ.

და მაინც, რატომაა მნიშვნელოვანი კონტენტის სწორ დროს გამოქვეყნება?

პასუხი მარტივია – როდესაც პოსტის გამოქვეყნებიდან რამდენიმე წუთში ადამიანები არ იშურებენ  მოწონებას (Like), კომენტარებს (Comments) და გაზიარებაზეც (Share) მოწადინებულნი არიან, ეს სოციალური მედიის პლატფორმის ალგორითმისთვის ერთგვარი სიგნალია იმის აღსაქმელად, რომ კონტენტი ახალი, დროულია და  თქვენს პოსტს უფრო მეტ ადამიანს  უგზავნის სანახავად (Reach). შესაბამისად, თუ პოსტს აქვეყნებთ ისეთ დროს, როცა აუდიტორიის უმრავლესობა ინტერნეტ სივრცეშია, ალბათობა იმისა, რომ თქვენს კონტენტს მაქსიმალურად ბევრი ადამიანი ნახავს (Reach)  და  სასიცოცხლოდ მნიშვნელოვან რეაქციებსა თუ  გამოხმაურებას (Engagement)   შეაგროვებს, საკმაოდ მაღალია.

წყარო: socialmediatoday

 

მსგავსი სტატიები

როგორ გავზარდოთ ინსტაგრამზე გამომწერების რაოდენობა?

როგორ გავზარდოთ ინსტაგრამზე გამომწერები? Ამ კითხვის პასუხად კითხვასვე დაგიბრუნებთ –  რატომ უნდა გყავდეთ უფრო მეტი გამომწერი ინსტაგრამზე? 

ფეისბუქი რეკლამაზე  ტექსტის 20%-იან შეზღუდვას ხსნის

ფეისბუქი რეკლამაზე  ტექსტის 20%-იან შეზღუდვას ხსნის

ფეისბუქი რეკლამაზე  ტექსტის 20%-იან შეზღუდვას ხსნის ფეისბუქის ოფიციალურ გვერდზე ეს ცვლილება დადასტურებული არ არის. თუმცა, ინფორმაცია სოციალური მედია ექსპერტებისგან უკვე გავრცელდა.   ტექსტის შეზღუდვის 20%-იანი წესი ფეისბუქი წლების განმავლობაში აცხადებდა, რომ ინსატაგრამსა და ფეისბუქზე მომხმარებელი უპირატესობას ანიჭებდა რეკლამებს არაგადატვირთული ტექსტით. აქედან გამომდინარე, თავდაპირველად საკმაოდ მკაცრად აკონტროლებდა იმ რეკლამებს, სადაც ტექსტი ფოტოს 20%-ზე მეტი იყო. სპეციალურად […]