ფეისბუკზე პოსტის

როდის უნდა გამოვაქვეყნოთ ფეისბუკზე პოსტი

როდის უნდა გამოვაქვეყნოთ ფეისბუკზე პოსტი, აუდიტორიის მაქსიმალური ჩართულობის მისაღებად? 

ფეისბუკზე პოსტი Blog2Social იუწყება, რომ  სამშაბათს, ხუთშაბათსა და  პარასკევს    შუადღის მონაკვეთში: 13:00-დან 16:00 საათამდე,  ხოლო საღამოს: 18:00-დან 22:00 საათამდე, ყველაზე აქტიური დროა ფეისბუკზე პოსტის განსათავსებლად.

თუ შაბათ-კვირას გადაწყვეტთ კონტენტის სოციალურ მედიაში გაზიარებას, გახსოვდეთ, უმჯობესია 14:00 საათამდე   მოასწროთ.

და მაინც, რატომაა მნიშვნელოვანი კონტენტის სწორ დროს გამოქვეყნება?

პასუხი მარტივია – როდესაც პოსტის გამოქვეყნებიდან რამდენიმე წუთში ადამიანები არ იშურებენ  მოწონებას (Like), კომენტარებს (Comments) და გაზიარებაზეც (Share) მოწადინებულნი არიან, ეს სოციალური მედიის პლატფორმის ალგორითმისთვის ერთგვარი სიგნალია იმის აღსაქმელად, რომ კონტენტი ახალი, დროულია და  თქვენს პოსტს უფრო მეტ ადამიანს  უგზავნის სანახავად (Reach). შესაბამისად, თუ პოსტს აქვეყნებთ ისეთ დროს, როცა აუდიტორიის უმრავლესობა ინტერნეტ სივრცეშია, ალბათობა იმისა, რომ თქვენს კონტენტს მაქსიმალურად ბევრი ადამიანი ნახავს (Reach)  და  სასიცოცხლოდ მნიშვნელოვან რეაქციებსა თუ  გამოხმაურებას (Engagement)   შეაგროვებს, საკმაოდ მაღალია.

წყარო: socialmediatoday

 

მსგავსი სტატიები

ფეისბუქი რეკლამაზე  ტექსტის 20%-იან შეზღუდვას ხსნის

ფეისბუქი რეკლამაზე  ტექსტის 20%-იან შეზღუდვას ხსნის

ფეისბუქი რეკლამაზე  ტექსტის 20%-იან შეზღუდვას ხსნის ფეისბუქის ოფიციალურ გვერდზე ეს ცვლილება დადასტურებული არ არის. თუმცა, ინფორმაცია სოციალური მედია ექსპერტებისგან უკვე გავრცელდა.   ტექსტის შეზღუდვის 20%-იანი წესი ფეისბუქი წლების განმავლობაში აცხადებდა, რომ ინსატაგრამსა და ფეისბუქზე მომხმარებელი უპირატესობას ანიჭებდა რეკლამებს არაგადატვირთული ტექსტით. აქედან გამომდინარე, თავდაპირველად საკმაოდ მკაცრად აკონტროლებდა იმ რეკლამებს, სადაც ტექსტი ფოტოს 20%-ზე მეტი იყო. სპეციალურად […]

გამოვიყენოთ თუ არა ჰეშთეგები ფეისბუქზე?

ჰეშთეგები ფეისბუქზე თუ ფეისბუქზე ბიზნეს გვერდის მართვა გიწევთ, შეამჩნევდით, რომ ბოლო რამდენიმე დღეა, პოსტის შექმნისას ფეისბუქი ჰეშთეგის გამოყენებას გვთავაზობს. ჰეშთეგების გამოყენების შესაძლებლობა ფეისბუქზე 2013 წელს გამოჩნდა. მას შემდეგ რაც ეს პოპულარული გახდა ტვიტერზე. ჰეშთეგზე დაკლიკებისას ამ თემასთან დაკავშირებულ ყველა პოსტის ჩამონათვალს ვხედავთ. # სიმბოლოს შემდეგ ჰეშთეგად შეგვიძლია სიტყვებისა და ციფრების გამოყენება, მაგრამ არა – სასვენი […]