რას ეძებენ google - ში ყველაზე ხშირად

Google Trends – გუგლ ტრენდს

რას ეძებენ google – ში ყველაზე ხშირად

რას ეძებენ google – ში ყველაზე ხშირად? ეს კითხვა ჟურნალისტების გარდა სხვა ნებისმიერი მომხმარებლისთვისაც შეიძლება საინტერესო იყოს.

რა არის Google Trends – გუგლ ტრენდს

გუგლ ტრენდს ეს არის გუგლის პლატფორმა, რომელიც საშუალებას გვაძლევს ვნახოთ, თუ რას ეძებს მომხმარებელი. გათვალისწინებულია არა მხოლოდ გუგლის საძიებო გვერდზე შეყვანილი ძიებები, არამედ google news და YouTube . რა თქმა უნდა, ეს მონაცემები ანონიმურია.

google trends გუგლ ტრენდს
Google Trends – ის Explore – დან ვირჩევთ სასურველ პუნქტებს.

მონაცემების დალაგება შეიძლება სხვადასხვა პარამეტრების მიხედვით (როგორც ფოტოზეა):

  • Worldwide – ვირჩევთ ქვეყანას
  • Past 12 months – ვირჩევთ დროის პერიოდს
  • All categories – ვირჩევთ კატეგორიას
  • Web search – ვირჩევთ ძიების არხს (web search, image search, news search, google shopping, YouTube search)


 მთავარ გვერდზე ვნახულობთ მიმდინარე აქტუალურ თემებს.

google trends trending
ძიებადი თემები ამერიკის შეერთებულ შტატებში 18 აპრილი, 2020 წელი.

ვისთვის არის საინტერესო Google Trends – გუგლ ტრენდს

გარდა უბრალო ცნობისმოყვარეობისა, გუგლ ტრენდს ხშირად იყენებენ ჟურნალისტები და ბლოგერები.

ვთქვათ, რომელიმე კონკრეტული თემის გარშემო ვწერთ სტატიას და გვაინტერესებს ამ თემის ირგვლივ ძიების სტატისტიკა. ეს ინფორმაცია google trends – ზე მარტივად შეგვიძლია ვნახოთ.

თუ სტატიის დაწერა გვინდა და გვაინტერესებს ამ წუთას აქტუალური თემები მომხმარებლისთვის, ამ შემთხვევაშიც გუგლ ტრენდსი გამოგვადგება.

ძიება შეგვიძლია ქვეყნის ან რეგიონის მასშტაბით დავავიწროვოთ და აღმოვაჩინოთ ძიებადი თემები სწორედ კონკრეტულ რეგიონში.

შესაძლოა, თემა უკვე შერჩეული გვაქვს და გვაინტერესებს მისი ძიების დინამიკა. ამისთვის საჭიროა შევიყვანოთ სასურველი ფრაზა საძიებო ველში და შევარჩიოთ ქვეყანა.

ონლაინ მაღაზია google trends
ასე გამოიყურება “ონლაინ მაღაზიის” ძიების დინამიკა საქართველოში. მიმდინარე პანდემიის ფონზე ლოგიკური ახსნა აქვს მარტის თვეში ზრდის დინამიკას.

თუ ვერ გადაგვიწყვეტია, რომელი თემა უფრო აქტუალურია, შედარების ოფცია ამაში მარტივად დაგვეხმარება.

Google Trends გვანახებს არა კონკრეტული ფრაზის ძიების მოცულობას, არამედ მის პოპულარობას სხვა ძიებებთან მიმართებაში. ეს განისაზღვრება 1-100 მდე შკალით.

მონაცემები, რომელიც არ ფიქსირდება გუგლ ტრენდს – ში

  • ძიებები, რომელსაც ცოტა ძიება აქვს. გუგლ ტრენდს მხოლოდ პოპულარულ ტერმინებს აანალიზებს, შესაბამისად მცირე მოცულობის ძიებები საერთოდ არ ჩანს.
  • დუბლირებული ძიებები: ერთი და იგივე მომხმარებლის მიერ დროის მოკლე მონაკვეთში განხორციელებული განმეორებითი ძიებები.
  • სპეციალური სიმბოლოები: არ ფიქსირდება აპოსტროფით ან სხვა სპეციალური სიმბოლოებით აკრეფილ საძიებო ფრაზები.

ყველაზე ხშირად ძიებადი სიტყვები საქართველოდან 2020 წელს

  • facebook
  • youtube
  • translate
  • google
  • adjaranet
  • adjarabet
  • погода
  • crystalbet
  • translate google
  • amindi
  • ამინდი
  • mp3
  • liderbet
  • crocobet
  • coronavirus
  • flashscore
  • ok
  • myauto
  • betlive
  • instagram

სიტყვები, რომლებზეც ძიება გაიზარდა საქართველოდან 2020 წელს

  • coronavirus
  • stopcov
  • stopcov ge
  • коронавирус
  • coronavirus statistics
  • worldometer
  • worldometers
  • covid19 statistics
  • კორონა ვირუსი
  • coronavirus update
  • kobe bryant
  • feedc edu
  • ამინდი ხვალ
  • zoom
  • ელჩის ქალიშვილი
  • teams
  • პანდემია
  • სასტიკი სტამბული
  • sastiki stamboli

Google Trends – ის შესახებ უფრო დეტალურ ინფორმაციას Google News Initiative – ის სასწავლო პლატფორმაზე შეგვიძლია გავეცნოთ.

  1. Google Trends: See what’s trending across Google Search, Google News and Youtube
  2. Google Trends: Understanding the data

კომენტარის დატოვება

თქვენი ელფოსტის მისამართი გამოქვეყნებული არ იყო. აუცილებელი ველები მონიშნულია *

მსგავსი სტატიები

The Wayback Machine

როგორი იყო ცნობილი საიტები ან ახლა უკვე გაუქმებული ვებგვერდები წლების წინ? ნახე ინტერნეტის არქივი და შეამოწმე შენთვის საინტერესო ვებგვერდი მარტივად.

პირველი ბანერი

პირველი ბანერი

პირველი ბანერი ინტერნეტში HotWired.com – ზე გამოჩნდა 1994 წელს. ბანერი AT&T – ის რეკლამას წარმოადგენდა ტექსტით: Have you ever clicked your mouse right here?