როგორ გავზარდოთ ინსტაგრამზე გამომწერების რაოდენობა?

როგორ გვყავდეს უფრო მეტი გამომწერი ინსტაგრამზე?

როგორ გავზარდოთ ინსტაგრამზე გამომწერები? Ამ კითხვის პასუხად კითხვასვე დაგიბრუნებთ –  რატომ უნდა გყავდეთ უფრო მეტი გამომწერი ინსტაგრამზე? 

Დიახ, სწორად მიგვიხვდით,  კონტენტი ამ საკითხში უპირობო ლიდერია.
Სწორედ, პოსტების შინაარსი განსაზღვრავს საერთო ინტერესების მქონე აუდიტორიის ყურადღების ქვეშ თქვენი გვერდის მოქცევას.

Პირველ ყოვლისა, თქვენი გვერდის ვიზუალურ იდენტობაზე უნდა იფიქროთ. Ნებისმიმერ პოსტი, რომელსაც განათავსებთ, ყოველ ჯერზე განსხვავებული ფორმით არ უნდა წარმოაჩინოთ. ეს მომხმარებელთა აღქმაში დიდ ნაპრალს გააჩენს. Ამასთანავე, როცა მომხმარებელი თავიდან თქვენს გვერდს გადაათვალიერებს, დიდ ფიქრი არ უნდა დასჭირდეს რა სახის ინფორმაციის მიღებას შეძლებს თქვენგან და უმალ უნდა მიიღოს გადაწყვეტილება, დაგა”Follow”-თ თუ არა.  Არაერთი კვლევა ცხადყოფს, რომ ბრენდირებული,ყველა ფოტოზე დატანილი ლოგო,  გარკვეულ ჩარჩოებში მოქცეული ფოტოები პოსტებად, გამაღიზიანებელია ინსტაგრამის მომხმარებლებისთვის, ამიტომ თუ ამ ხერხს მიმართავთ ხოლმე, სჯობს, დაივიწყოთ. 

Კიდევ ცოტა რამ Feed-ის შესახებ. Მოგეხსენებათ ინსტაგრამის 1 ხაზი 3 პოსტს მოიცავს, სჯობს, 3 პოსტზე ერთდროულად იფიქროთ და გამოაქვეყნოთ კიდეც. Რატომ? Როდესაც ცალკეულ პოსტებს დებთ, ინსტაგრამის feed ირევა, ვიზუალურად  დახვეწილი აღარაა და კონცეფციაც გაუგებარი ხდება.  Ამასთანავე, სანამ გამოაქვეყნებდეთ, სჯობს წინასწარ შეამოწმოთ როგორ გამოიყურება. Ერთ-ერთი უფასო აპლიკაცია, რომელიც feed-ის წინასწარ ნახვის შესაძლებლობას მოგცემთ- UNUM-ია.   

ნსტაგრამ ფიდის პრევიუ

რა ტიპის ბიზნეს გვერდიც არ უნდა გქონდეთ, ადამიანებს რაღაც მამოტივირებელი, შთამაგონებელი სჭირდებათ. ამიტომ გამოსავლად შეიძლება ე.წ Quote-ს ტიპის პოსტები გამოიყენოთ. გაითვალისწინეთ, რომ ფრაზები თქვენი ბრენდის იდენტობის ნაწილი უნდა იყოს. მაგალითად, შესაძლოა, მრავალწლიანი ისტორიის მქონე  კაფეს გვერდს მართავთ, შესაძლოა, თქვენი Quotes, ცნობილი მწერლების გამონათქვამები იყოს წარსულისა და მომავლის შესახებ… ან თუ სამედიცინო დაწესებულების გვერდს მართავთ, შესაძლოა,  თქვენი Quotes სიცოცხლეს, იმედს, ჯანსაღის ცხოვრების  წესს ეძღვნებოდეს.

ინსტაგრამის გრიდი

ინსტაგრამის სთორის კონტენტი

არ დაგავიწყდეთ, ყველა ამბავი მოიცავს დასაწყისს, ძირითად ნაწილსა და დასასრულს. იგივე პრინციპია ინსტაგრამის სთორების შემთხვევაშიც. ამბის საინტერესოდ თხრობა ერთ-ერთი მთავარი გასაღებია.  როგორ შექმნათ საინტერესო სთორი? კვლავ უფასო აპლიკაციის შესახებ გამცნობთ- Mojo დაგეხმარებათ მოძრავი სთორების შექმნაში. მოკლე ვიდეოს ან ფოტოს, ყოველთვის ტექსტი დაურთეთ, რომ თქვენს მომხმარებელს ფიქრი გაუმარტივოთ. 

სწორი #hashtag-ების შერჩევა

ჰაშთაგი მომხმარებლებს სასურველი  ვიზუალური კონტენტის ძიებაში ეხმარება. 

გაითვალისწინეთ, რომ მნიშვნელოვანია ბრენდს თავისი უნიკლაური ჰაშთაგი ჰქონდეს, რომელსაც ყოველი პოსტის ბოლოში დაურთავს. ამასთანავე, არსებობს პოპულარული ინსტაგრამ ჰაშთაგები, რომლების საშუალებითაც, თქვენი ფოტოები  სხვა ვიზუალთა დიდ ზღვაში ამოყოფს თავს. 

  1. #love
  2. #instagood
  3. #photooftheday 
  4. #fashion 
  5. #beautiful 
  6. #happy 
  7. #cute 
  8. #like4like 
  9. #tbt
  10. #followme 
  11. #picoftheday
  12. #follow 
  13. #me
  14. #art
  15. #selfie 
  16. #summer 
  17. #instadaily 
  18. #repost
  19. #friends 
  20. #nature


    Წყარო:

Socialmediaexaminer.com

Shopify.com

Sproutsocial.com

 

 

მსგავსი სტატიები

ფეისბუკზე პოსტის

როდის უნდა გამოვაქვეყნოთ ფეისბუკზე პოსტი

როდის უნდა გამოვაქვეყნოთ ფეისბუკზე პოსტი, აუდიტორიის მაქსიმალური ჩართულობის მისაღებად?  ფეისბუკზე პოსტი Blog2Social იუწყება, რომ  სამშაბათს, ხუთშაბათსა და  პარასკევს    შუადღის მონაკვეთში: 13:00-დან 16:00 საათამდე,  ხოლო საღამოს: 18:00-დან 22:00 საათამდე, ყველაზე აქტიური დროა ფეისბუკზე პოსტის განსათავსებლად. თუ შაბათ-კვირას გადაწყვეტთ კონტენტის სოციალურ მედიაში გაზიარებას, გახსოვდეთ, უმჯობესია 14:00 საათამდე   მოასწროთ. და მაინც, რატომაა მნიშვნელოვანი კონტენტის სწორ დროს გამოქვეყნება? პასუხი […]

ფეისბუქი რეკლამაზე  ტექსტის 20%-იან შეზღუდვას ხსნის

ფეისბუქი რეკლამაზე  ტექსტის 20%-იან შეზღუდვას ხსნის

ფეისბუქი რეკლამაზე  ტექსტის 20%-იან შეზღუდვას ხსნის ფეისბუქის ოფიციალურ გვერდზე ეს ცვლილება დადასტურებული არ არის. თუმცა, ინფორმაცია სოციალური მედია ექსპერტებისგან უკვე გავრცელდა.   ტექსტის შეზღუდვის 20%-იანი წესი ფეისბუქი წლების განმავლობაში აცხადებდა, რომ ინსატაგრამსა და ფეისბუქზე მომხმარებელი უპირატესობას ანიჭებდა რეკლამებს არაგადატვირთული ტექსტით. აქედან გამომდინარე, თავდაპირველად საკმაოდ მკაცრად აკონტროლებდა იმ რეკლამებს, სადაც ტექსტი ფოტოს 20%-ზე მეტი იყო. სპეციალურად […]