ფეისბუქი რეკლამაზე  ტექსტის 20%-იან შეზღუდვას ხსნის

ფეისბუქი რეკლამაზე  ტექსტის 20%-იან შეზღუდვას ხსნის ფეისბუქის ოფიციალურ გვერდზე ეს ცვლილება დადასტურებული არ არის. თუმცა, ინფორმაცია სოციალური მედია ექსპერტებისგან უკვე გავრცელდა.   ტექსტის შეზღუდვის 20%-იანი წესი ფეისბუქი წლების განმავლობაში აცხადებდა, რომ ინსატაგრამსა და ფეისბუქზე მომხმარებელი უპირატესობას ანიჭებდა რეკლამებს არაგადატვირთული ტექსტით. აქედან გამომდინარე, თავდაპირველად საკმაოდ მკაცრად აკონტროლებდა იმ რეკლამებს, სადაც ტექსტი ფოტოს 20%-ზე მეტი იყო. სპეციალურად […]

გამოვიყენოთ თუ არა ჰეშთეგები ფეისბუქზე?

ჰეშთეგები ფეისბუქზე თუ ფეისბუქზე ბიზნეს გვერდის მართვა გიწევთ, შეამჩნევდით, რომ ბოლო რამდენიმე დღეა, პოსტის შექმნისას ფეისბუქი ჰეშთეგის გამოყენებას გვთავაზობს. ჰეშთეგების გამოყენების შესაძლებლობა ფეისბუქზე 2013 წელს გამოჩნდა. მას შემდეგ რაც ეს პოპულარული გახდა ტვიტერზე. ჰეშთეგზე დაკლიკებისას ამ თემასთან დაკავშირებულ ყველა პოსტის ჩამონათვალს ვხედავთ. # სიმბოლოს შემდეგ ჰეშთეგად შეგვიძლია სიტყვებისა და ციფრების გამოყენება, მაგრამ არა – სასვენი […]

რომელ პოსტს ვერ დავბუსტავთ ფეისბუქზე? Boost Unavailable

ფეისბუქი ცდილობს ბიზნესმა მაქსიმალურად ეფექტურად გამოიყენოს რეკლამა მის პლატფორმაზე. ამიტომ დროთა განმავლობაში შეზღუდა იმ პოსტების რეკლამირება, რომელთა ფორმატიც არ აღმოჩნდა ეფექტური.

რეკლამა ფეისბუქზე სატელეფონო ზარის ფუნქციით

ფეისბუქზე რეკლამების უმრავლესობა შეტყობინების გაგზავნის ან საიტზე გადასვლის ოფციითაა. ამის მიუხედავად არის შემთხვევები, როდესაც დამკვეთს სურს, რეკლამის შედეგად მომხმარებელმა პირდაპირ დაურეკოს ტელეფონზე.

Shoploop – შოპინგის ახალი ვიდეო პლატფორმა გუგლისგან

Shoploop – შოპინგის ახალი ვიდეო პლატფორმა ბრენდებსა და ინფლუენსერებს საშუალებას აძლევს შექმნან პროდუქტის მოკლე ვიდეო რივიუები, ხოლო მომხმარებლებს – ერთ პლატფორმაზე აღმოაჩინონ და შეიძინონ ეს პროდუქცია. „აღმოაჩინე, შეაფასე და შეიძინე სასურველი პროდუქტები ერთ პლატფორმაზე“ – ასე დაანონსა გუგლმა Shoploop – ი. როგორც პროექტის ავტორი Lax Poojary  განმარტავს, ეს იდეა მას მომხმარებლის ქცევამ შთააგონა. დღეს მომხმარებელს […]

სოციალური მედიის მომხმარებელთა რიცხვი საქართველოში

სოციალური მედიის მომხმარებელთა რიცხვი მსოფლიოში დღითიდღე მატულობს. გაინტერესებს ქართველი მომხმარებლების  ყველაზე პოპულარული სოციალური მედიის ოთხეული?

მზად ხართ კრეატიული ინსპირაციისთვის?

გაინტერესებს რა ტიპის ვიდეო რეკლამებია ეფექტური სოციალურ ქსელში? ნახე ფეისბუქზე top performing ვიდეოები თვეებისა და სფეროების მიხედვით. 

რატომ ნახულობს სულ უფრო და უფრო ნაკლები ადამიანი ფეისბუქზე ჩვენს პოსტებს

რატომ აღარ უჩნდება თქვენს მიერ დადებული კონტენტი უფასოდ იმ ადამიანებს, რომლებსაც თქვენი გვერდი მოწონებული აქვს? როგორ ვმართოთ სწორად რეკლამა ფეისბუქზე?

ფეისბუქ შოპი – ფეისბუქის ინიციატივა მცირე ბიზნესის დასახმარებლად

ფეისბუქ შოპი, რომელიც მარკ ცუკერბერგმა 19 მაისის Live სესიის დროს დაანონსა, მომხმარებელს შესაძლებლობას მისცემს, დაათვალიეროს და შეიძინოს პროდუქტი პირდაპირ ფეისბუქზე ან ინსტაგრამზე.

ყველაფერი რაც უნდა იცოდე Tiktok-ზე

TikTok ერთ-ერთი ყველაზე მზარდი აპლიკაციაა, რომელიც ონლაინ სივრცეში ვიდეოს გაზიარების ალტერნატიულ ვერსიას წარმოადგენს. იგი მომხმარებელს საშუალებას აძლევს შექმნას მოკლე ვიდეოები სხვადასხვა მუსიკის, ფილტრების და ვიზუალების გამოყენებით.