Shoploop – შოპინგის ახალი ვიდეო პლატფორმა გუგლისგან

Shoploop – შოპინგის ახალი ვიდეო პლატფორმა ბრენდებსა და ინფლუენსერებს საშუალებას აძლევს შექმნან პროდუქტის მოკლე ვიდეო რივიუები, ხოლო მომხმარებლებს – ერთ პლატფორმაზე აღმოაჩინონ და შეიძინონ ეს პროდუქცია. „აღმოაჩინე, შეაფასე და შეიძინე სასურველი პროდუქტები ერთ პლატფორმაზე“ – ასე დაანონსა გუგლმა Shoploop – ი. როგორც პროექტის ავტორი Lax Poojary  განმარტავს, ეს იდეა მას მომხმარებლის ქცევამ შთააგონა. დღეს მომხმარებელს […]

სოციალური მედიის მომხმარებელთა რიცხვი საქართველოში

სოციალური მედიის მომხმარებელთა რიცხვი მსოფლიოში დღითიდღე მატულობს. გაინტერესებს ქართველი მომხმარებლების  ყველაზე პოპულარული სოციალური მედიის ოთხეული?

მზად ხართ კრეატიული ინსპირაციისთვის?

გაინტერესებს რა ტიპის ვიდეო რეკლამებია ეფექტური სოციალურ ქსელში? ნახე ფეისბუქზე top performing ვიდეოები თვეებისა და სფეროების მიხედვით. 

რატომ ნახულობს სულ უფრო და უფრო ნაკლები ადამიანი ფეისბუქზე ჩვენს პოსტებს

რატომ აღარ უჩნდება თქვენს მიერ დადებული კონტენტი უფასოდ იმ ადამიანებს, რომლებსაც თქვენი გვერდი მოწონებული აქვს? როგორ ვმართოთ სწორად რეკლამა ფეისბუქზე?

ფეისბუქ შოპი – ფეისბუქის ინიციატივა მცირე ბიზნესის დასახმარებლად

ფეისბუქ შოპი, რომელიც მარკ ცუკერბერგმა 19 მაისის Live სესიის დროს დაანონსა, მომხმარებელს შესაძლებლობას მისცემს, დაათვალიეროს და შეიძინოს პროდუქტი პირდაპირ ფეისბუქზე ან ინსტაგრამზე.

ყველაფერი რაც უნდა იცოდე Tiktok-ზე

TikTok ერთ-ერთი ყველაზე მზარდი აპლიკაციაა, რომელიც ონლაინ სივრცეში ვიდეოს გაზიარების ალტერნატიულ ვერსიას წარმოადგენს. იგი მომხმარებელს საშუალებას აძლევს შექმნას მოკლე ვიდეოები სხვადასხვა მუსიკის, ფილტრების და ვიზუალების გამოყენებით.

Vanity Metrics სოციალურ მედიაში

Vanity Metrics ერთი შეხედვით მიმზიდველი, მაგრამ მოჩვენებითი შედეგებია, რომლებიც ხშირად არასწორად გამოიყენება სოციალური მედია კამპანიების შეფასებისას.

რომელი აპლიკაციების პოპულარობაზე იქონია გავლენა კორონავირუსმა?

რა გავლენა იქონია კორონავირუსმა მომხმარებელთა ქცევაზე. რომელია ყველაზე პოპულარული აპლიკაციები პანდემიის დროს?

Sponsored Messages

როგორ გავუგზავნოთ სარეკლამო მესიჯები ფეისბუქზე მხოლოდ იმ მომხმარებლებს, ვისაც მესენჯერში აქვს მოწერილი? როდის უნდა გამოვიყენოთ Sponsored Messages და რატომაა ეფექტური რეკლამის ეს ფორმა?

Frequency Cap

რეკლამის ჩვენების სიხშირე ფეისბუქზე მნიშვნელოვანი პარამეტრია, რომელზე დაკვირვებაც აუცილებელია. რა არის frequency cap და როგორ შეიძლება მისი კონტროლი?