Sponsored Messages

როგორ გავუგზავნოთ სარეკლამო მესიჯები ფეისბუქზე მხოლოდ იმ მომხმარებლებს, ვისაც მესენჯერში აქვს მოწერილი? როდის უნდა გამოვიყენოთ Sponsored Messages და რატომაა ეფექტური რეკლამის ეს ფორმა?

Frequency Cap

რეკლამის ჩვენების სიხშირე ფეისბუქზე მნიშვნელოვანი პარამეტრია, რომელზე დაკვირვებაც აუცილებელია. რა არის frequency cap და როგორ შეიძლება მისი კონტროლი?

ყველაზე მაღალანაზღაურებადი ინფლუენსერები

გაეცანი 15 ყველაზე მაღალანაზღაურებადი ინსტაგრამერის სიას. კაილი ჯენერი, არიანა გრანდე, ბიონსე და სხვები, რომლებსაც თითოეულ სარეკლამო პოსტში საშუალოდ მილიონ დოლარს უხდიან.

covid -19

covid -19 ვირუსის გავრცელებამ მოთხოვნა აქტიურად წარმოქმნა ისეთ პროდუქტზე, რომლებზეც საჭიროება აქამდე არ იყო.
რა ზომებს იღებენ ონლაინ პლატფორმები მომხმარებლების სასიკეთოდ?

ძირითადი ტერმინები

ფეისბუქის სარეკლამო მენეჯერის ძირითადი ტერმინები ბევრისთვის უკვე კარგად ნაცნობი და პრაქტიკაში დამკვიდრებული „ბაზვორდებია“. თუმცა, თავიდან როდესაც ამ ყველაფერში გარკვევას ვცდილობთ…

რას და რატომ გვიჩვენებს ფეისბუქი ნიუსფიდში

ფეისბუქი მუდმივად აანონსებს ცვლილებებს ალგორითმში. თუ გაინტერესებთ რა ტიპის კონტენტს ენიჭება უპირატესობა ნიუსფიდში, გადახედეთ ჩამონათვალს.

დაბუსტვა თუ რეკლამაზე გაშვება

რა განსხვავებაა ამ ორ სარეკლამო ფორმატს შორის, რას ნიშნავს პოსტის „დაბუსტვა“ და რა უპირატესობა აქვს სარეკლამო მენეჯერიდან რეკლამის გაშვებას?