სოციალური მედიის მომხმარებელთა რიცხვი საქართველოში

სოციალური მედიის მომხმარებელთა რიცხვი საქართველოში

სოციალური მედიის მომხმარებელთა რიცხვი მსოფლიოში დღითიდღე მატულობს.

ამ ტენდენციას საქართველოც ფეხს უწყობს და ქართველი მომხმარებლების  ყველაზე პოპულარული სოციალური მედიის ოთხეული  ასე გამოიყურება:

  • Facebook
  • Messenger
  • Instagram
  • Linkedin

2004 წლიდან მოყოლებული, ფეისბუქი პირველობას  არცერთ სოციალურ ქსელს არ უთმობს და დღესდღეობით  ის მსოფლიოს  ყველაზე დიდ  სოციალურ არხად სახელდება.

 ბოლო მონაცემებით, ფეისბუქის აქტიურ მომხმარებელთა (მომხმარებლები, რომლებმაც ავტორიზაცია ბოლო 30 დღის განმავლობაში გაიარეს)  რიცხვი –  2.6 მილიარდს აღწევს. 

სოციალური მედიის მომხმარებელთა რიცხვი საქართველოში

2020 წლის მაისის მონაცემებით, ფეისბუქის  ქართველ მომხმარებელთა რიცხვი კი –  2 888 000 ადამიანს შეადგენს, რაც საერთო მოსახლების 74,3%-ია.

მომხმარებელთა თითქმის 52% – ქალბატონია. აღნიშნული სოციალური ქსელის  მომხმარებელთა უმრავლესობა კი  25–34 წლამდე ასაკის ადამიანები გახლავთ.

 

აღსანიშნავია  ისიც, რომ 2020 წლის პირველი კვარტლის მონაცემებით, თითქმის 3 მილიარდი ადამიანი იყენებს კომპანიის სულ მცირე ერთ პროუქტს მაინც – Facebook, WhatsApp, Instagram, Messenger.

ეს უკანასკნელი კი  საქართველოში აქტიურ მომხმარებელთა რიცხვის მიხედვით, მეორე ადგილს იკავებს. მას სულ 2 454 000 ქართველი იყენებს ყოველთვიურად.

მესამე ადგილოსანი –  Instagram-ია,   1 037 400  ქართველი მომხმარებლით. საქართველოში ყველაზე პოპულარული ოთხეულის  ბოლო ადგილს კი  უფრო მეტად საქმიანი ადამიანების პლატფორმა  LinkedIn–ი 363 400 მომხმარებლით   იკავებს.

წყარო: Statista; Napoleoncat

 

მსგავსი სტატიები

ფეისბუქი რეკლამაზე  ტექსტის 20%-იან შეზღუდვას ხსნის

ფეისბუქი რეკლამაზე  ტექსტის 20%-იან შეზღუდვას ხსნის

ფეისბუქი რეკლამაზე  ტექსტის 20%-იან შეზღუდვას ხსნის ფეისბუქის ოფიციალურ გვერდზე ეს ცვლილება დადასტურებული არ არის. თუმცა, ინფორმაცია სოციალური მედია ექსპერტებისგან უკვე გავრცელდა.   ტექსტის შეზღუდვის 20%-იანი წესი ფეისბუქი წლების განმავლობაში აცხადებდა, რომ ინსატაგრამსა და ფეისბუქზე მომხმარებელი უპირატესობას ანიჭებდა რეკლამებს არაგადატვირთული ტექსტით. აქედან გამომდინარე, თავდაპირველად საკმაოდ მკაცრად აკონტროლებდა იმ რეკლამებს, სადაც ტექსტი ფოტოს 20%-ზე მეტი იყო. სპეციალურად […]

გამოვიყენოთ თუ არა ჰეშთეგები ფეისბუქზე?

ჰეშთეგები ფეისბუქზე თუ ფეისბუქზე ბიზნეს გვერდის მართვა გიწევთ, შეამჩნევდით, რომ ბოლო რამდენიმე დღეა, პოსტის შექმნისას ფეისბუქი ჰეშთეგის გამოყენებას გვთავაზობს. ჰეშთეგების გამოყენების შესაძლებლობა ფეისბუქზე 2013 წელს გამოჩნდა. მას შემდეგ რაც ეს პოპულარული გახდა ტვიტერზე. ჰეშთეგზე დაკლიკებისას ამ თემასთან დაკავშირებულ ყველა პოსტის ჩამონათვალს ვხედავთ. # სიმბოლოს შემდეგ ჰეშთეგად შეგვიძლია სიტყვებისა და ციფრების გამოყენება, მაგრამ არა – სასვენი […]